Το συγκινητικό «αντίο» της Μπέριλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό: «Ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά»

Η σύζυγος του Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τους «ερυθρόλευκους» μετά από έξι χρόνια με μία δημοσίευση στο instagram
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →