Διοικητής ουκρανικής μονάδας σε διαθεσιμότητα καθώς ερευνάται για ύποπτους θανάτους και κακοποίηση στρατιωτών
Ο ουκρανικός στρατός ανακοίνωσε ότι ένας διοικητής μονάδας τέθηκε σε διαθεσιμότητα λόγω έρευνας για κακοποίηση στρατιωτών, μετά από δημοσίευμα των μέσων ενημέρωσης που διαπίστωσε φερόμενους θανάτους μη στρατιωτικών στα στρατόπεδα……
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →