Παπασταύρου: Όφελος 1 δισ. ευρώ ετησίως για τους καταναλωτές από τις νησιωτικές διασυνδέσεις

Τριπλό θετικό μήνυμα, χρηματοοικονομικό, ενεργειακό και όφελος για τους καταναλωτές έχει η επιτυχημένη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ, επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου, μιλώντας σήμερα στη…
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →