Στα όριά τους οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης: Καταγγέλλουν υποστελέχωση και έλλειψη οχημάτων
Με ανακοίνωσή της η παράταξη της «Δημοκρατικής Ενότητας Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει την υποστελέχωση και την έλλειψη οχημάτων, που μεγεθύνονται ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν προσωπικό και οχήματα καλούνται να …
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →