Δώνης: «Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες» | Αθλητικά στο PlusTV.gr

Τον απολογισμό του Μουντιάλ 2026 για την Σαουδική Αραβία έκανε μετά το τέλος του αγώνα με το Πράσινο Ακρωτήρι ο Γιώργος Δώνης. «Το επίπεδό μας δεν ήταν καλό», δήλωσε ο Έλληνας προπονητής μετά το τελευταίο παιχνίδι της ομάδας του σ…
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →