Η Στεφανία Γουλιώτη ανέμελη με καφέ μπικίνι και φόντο την Ακρόπολη – «Στην πιο όμορφη πόλη του κόσμου»

Η Στεφανία Γουλιώτη επέλεξε να περάσει μέρος των διακοπών της στην Αθήνα, την οποία χαρακτήρισε «την πιο όμορφη πόλη του κόσμου», μέσα από ανάρτησή της στο Instagram. Η ηθοποιός δημοσίευσε σειρά φωτογραφιών από πισίνα ξενοδοχείου …
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →